maandag 25 mei 2009

Mijn nieuwste aanwinsten:

Oeps, een beetje onscherpe foto, maar dat mag de pret niet drukken! Jolande vroeg of ik een paar bloementjes wilde en ik kreeg deze prachtige vlinders en de berg bloemen hieronder, ik ben er zo ontzettend blij mee!!! Dank je wel Jolande!!!!!


Hieronder mijn beursaankopen, twee rollen zelfklevend fluweelstof, ancientpage stempelkussen (was de mijne kwijt!) hotfixsteentjes (kan ik nooit zonder thuiskomen!) arabische koffie/theepothangertjes, EK pons (is tie niet cool!?!?!) Lint en kant (ook al al zoiets wat ik altijd moet hebben) stempels (hoe kan het ook anders) en bloementjes.
En een flinke vracht papier! Ik ben erg blij met de paper books, die zitten vol met standaard formaat kaarten in heel veel verschillende kleuren, handig om mee te nemen!

2 opmerkingen:

  1. Zo zo zo... lekker jezelf verwent zeg!
    Gaaf zeg die bloemetjes en vlinders!!!
    Ben zelf net begonnen met het haken van bloemtjes, maar zo goed zien die van mij er nog niet uit!

    Liefs, Marit.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldige gemaakte frustels!!

    Groetjes van Tessa

    BeantwoordenVerwijderen